Wednesday, March 2, 2011

SeGaMaT

aper 2??
minyak gamat??
bkn la,
tp
daerah dkat
negeri
JOHOR DARUL TA'ZIM

nk taw naper aku mention daerah 2???
sbbnya
itulah daerah pertama aku g jemput
SoMeOnE
korunk jgn salah sangka plak
dia bkn Girlfriend aku
just kawan bek aku
nama dia
Nur Safira Binti Ramlan
korunk leh tgk kat aku nya lovely
baru rapat smenjak semester 3
walhal masa semester 1 sama section
tp kami slalu brgadoh
dia ni klakar la ckit
(^^)v
jgn marah ya ira

eh3,
da lari topik ni,
opss~ terlebih suda...
aku just nk cter
ni la pertama kali aku sampai di
pekan segamat
2 yg aku mention nama pekan 2
walaupun x da pusat hiburan
seperti
Mid Valley o KLCC
tp excited gak la g sana
walaupun aku cuma singgah sebentar
tp aku sempat menjamah
BiG n TasTy
dkat
McDonald
sumanya tima kasih dekat
ira

k la,
smpi cni jerk la cerita aku
sekarang ni agk bz ckit
almaklumla
pembukaan semester baru katakan
assalamualaikum
(^^)v

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers