Tuesday, April 5, 2011

SaHaBaT LaMa

Hey nk taw x?
baru-baru ni
aku bertemu semula
dengan kawan lama aku
tp melalui
FACEBOOK
x jumper betol-betol ag
tp tu pun dah di kira ok
sbb
korunk mcm x tahu jerk
aku kn
SUKA BERKAWAN
so ini lah salah seorangnya


-Nek Iffa-

aku kenal dia x lama sangat
almaklumla
dia kan bijak orangnya
dia belaja dkt
SMK JALAN 4
sedangakan aku blaja dkat
SMK JALAN REKO
sekolah jiran kata kn,
tp kami bkn brknalan masa
tingkatan 1-5
tp mula berkenalan masa
tingkatan 6
masa 2 dia datang mnyemak masok sini
*sorry yer ifa (^^)
mcm yang aku kata
aku kenal dia 2 bulan jerk
tp
kami sempat rapat
dan disebabkn kenakalan aku
aku pggl dia
ADIK
sbb dia lahir 20.9.1992
lmbat kot..

paper pown
sronok dapat brknalan ngan dia
sbb dia ni happening orgnya
(^^)v

p/s: harap aku dapat jumpa semula rakan-rakan lama aku yang menghilang dahulu, terutama dak2 TNBR


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers