Wednesday, April 4, 2012

Menyusun 10 Jari Memohon Kemaafan


Assalamualaikum,
dah nampk kn aku nya tajuk kat atas?
tapi aku bukannya nak bercerita kisah
cara kira berapa jari apatah lagi cara menyusun jari
cuma aku nak berkongsi serba sedikit tntang khidupan smggu dua ni.
minggu ini bermacam-macam ragam manusia aku jumpa 
dari yg soleh sampi la ke tahap &^%$3,
dah la nak kna layan karenah org yg 1001 ragam ni,
masok plak 2 minggu yang pnoh dgn 
QUIZ, ASSIGNMENT, MIDTERM and PRESENTATION.
Mana taknya aku boleh hilang kawalan
(sory kpd insan yg aku ludah kat muka+lebam muka)
Bknnya sengaja, cuma kau amat menjengkelkan terutama bila kau punya gurauan semburan air liur dekat muka x kna dgn mood aku masa 2, da la aku da bg amaran yang aku x nk kna gngu, harap lpas ni ko paham dgn situasi aku semasa k. Sory k kawan, lpas ni harap lpas ni kita leh jd kawn yg lbh bek dr sblomnya k.
(=.=)

*ps:kosong-kosong k, ko sembur aku, aku ludah ko, ko start gadoh dlu, aku pon join la skaki.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers