Thursday, June 21, 2012

Persoalan Lama TerJawab aKhirNya


1. pilih 1 ahli SG yang paling anda sayang..
-wani,mai,mean,iman,ayu,jun 
(nak pilih suma,sbb sayang sama korang suma)

2. selalu berangan tak? tentang apa ek?
-selalu kalau lihat bintang di langit, msti tringat kenangan-kenangan yang best slama diri ini bernafas. :)

3. pilih satu bagi setiap huruf roman. MUST CHOOSE ONE!

i. colour: pink, purple, yellow, blue, green, red, black

ii. pet: kucing, rabbit, hamster, sugarglider, ikan

iii. relax: sungai, pantai, shopping mall, bilik sendiri, mana2 je janji alone

iv. online: facebook, twitter, blogger, yahoomail, skype

v. game: congkak, batu seremban, tingting, guli, gasing, galah panjang

4. one word that suit me..
   -Pencinta Kucing

5. do you like me? why? 20 words or more <--- cam soalan exam x?
 -Suka,Sebab wani orang pertama yang menjadi kawan karib dan rapat buat iz. :)

6. sifat yang paling anda tak suka yang ada pada saya..SATU CUKUP!
   -Panas Baran

7. kita ada 24 hour.. selain tidur, apa yang anda selalu buat?
   -Makan, On9, Blajar, Main game dan Mengusik n Menyakat orang sekeliling

8. masa anda baca soalan ni..siapa yang anda paling rindu..
ALLAH tau bila kita tipu..jd jgn tipu..
  -Sudah semestinya Family dan Kawan-kawan yang saya sayang... :)

9. blog saya ok x? biasalah.. orang buta IT..
  -Ok jerk, sbb penuh dengan kejujuran. :)

10. saya sayang awak sangat-sangat.. sudi tak jadi kawan saya sampai maut yang memisahkan kita? sudi tak maafkan saya kerana saya manusia yang berdosa..?
-InsyaALLAH kalau di izinkan oleh-NYA



thanks kepada calon-calon peperiksaan kenali rakan anda (PKRA).
semoga berjaya dan lulus dengan cemerlang..

Credit to :Wani Hime

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers